Odpowiedź firmy Vulcan na temat dziennika elektronicznego

Sprostowując pojawiające się nieprawdziwe informacje o odpłatności za dostęp Rodziców i Uczniów do dziennika elektronicznego VULCAN, informujemy, że dostęp do Dziennika VULCAN dla Rodzica i Ucznia niezmiennie był i jest bezpłatny.
Niezależnie od wybranego w procesie aktualizacji typu konta – eduVULCAN lub konto zwykłe – Rodzice i Uczniowie mają wgląd przez przeglądarkę internetową do wszystkich funkcjonalności i danych Dziennika VULCAN m.in. w ocen, frekwencji, wiadomości, uwag czy planu lekcji bez konieczności ponoszenia dodatkowych opłat.
Użytkownik konta eduVULCAN, (które również jest bezpłatne) w ramach aplikacji mobilnej eduVULCAN (która również jest bezpłatna) będzie mógł wybrać dostęp do odpłatnej usługi rozszerzonej (np. powiadomień PUSH, usprawiedliwiania nieobecności w aplikacji czy wiadomości ze Szkoły w aplikacji). Dostęp do usługi rozszerzonej jest – poza okresem bezpłatnego dostępu testowego, czyli do 01.11.2024 r. – odpłatny.
Po okresie bezpłatnego testowego dostępu (bezpłatny dostęp do 01.11.2024 r.), użytkownik aplikacji będzie mógł zakupić dostęp do funkcji rozszerzonych. Opłata za dostęp do funkcji rozszerzonych wynosi: od 32,99 do 42,89 zł brutto i jest to opłata jednorazowa (za dostęp od 01.11.2024 r. do 30.06.2025 r.). Cena ta różni się, w zależności od kanału sprzedaży.
Nie ma w systemie błędów uniemożliwiających rodzicom zalogowanie się do dziennika.
Jeżeli rodzic/ uczeń nie znalazł rozwiązania problemu na naszych stronach proszę, aby skontaktował się z serwisem.
W celu weryfikacji potrzebujemy doprecyzowania problemu od rodziców.
Proszę, aby rodzice pisali maile na adres pomoc@vulcan.edu.pl  i podali jak najwięcej informacji i przesłali zrzuty z pojawiającymi się problemami.

Accessibility Toolbar